17 June 2010

COTI2 LAGIII

Balik kampung seminggu 04-13 Jun 2010 untuk memeriahkan majlis perkahwinan adinda kedua ku miss Userina:

sebelum majlis perkahwinan ibu, ayah & Af pergi berbBq di pantai Tok Bali bersama2 keluarga sebelah ayahanda Af, sungguh meriah majlis tersebut kebanyakan dihadiri oleh adik beradik dan ipar duai, family ayah sor, abe lim, ayah naf, ayah lik, ummi syah, ummi zah dan rakan2...

sebelah tengahari ummi zah datang menjemput kami ke rumah ibu mertua sesampainya di Jelawat mertua ibu tiada kerana berada di rumah ayah lik, sudahnya kerumah ummi zah & sama2 bertolak ke tok bali..

selepas asar bertolak ke kawasan jambatan tok Bali..group lelaki membuat bara api, kaum perempuan sediakan apa2 yang boleh di makan utk mengalas perut, macam2 ada, k.wan buat nasi goreng kerabu, k.mas buat mee goreng sama menu dgn ummi syah, c.lah buat bihun goreng bersama puding koktail, kami bawa perutt saja hahaha..

menu untuk BbQ plak ada ayam..sedap tapi ibu tak sempat nak mencuba, ada ikan, sotong yg besar, sesudah d bakar apalagi cicah dengan sos emmmm sedappp..

terima kasih kepada semua yang terlibat secara langsung atau tidak langsung...ibu sekeluarga akan merindui suasana seperti ini entah bila dapat meraikan sebegini lagi...harap2 dapat lagi..


No comments:

Post a Comment